ΚΑΝΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΑ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΠΑΧΕΟΣ ΕΝΤΕΡΟΥ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΑΜΕΣΑ |
Ορθοδοντική πιπίλα της εταιρείας Nuk με θηλή από καουτσούκ (latex), ένα απαλό, ελαστικό, φυσικό υλικό με αντοχή στο δάγκωμα.
Μετά από μακρά χρήση, το υλικό αυτό υφίσταται παλαίωση, γίνεται κολλώδες και πρέπει να αντικατασταθεί.
Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν σαφείς επιστημονικές ενδείξεις, που να συνδέουν τις θηλές από latex με την αλλεργία στο latex. Συνίσταται αλλαγή σε 1-2 μήνες.
Οδοντίατροι και λογοθεραπευτές συχνά συνιστούν τη χρήση της οδοντιατρικής θηλής.
Κατά τη γνώμη τους, η οδοντιατρική θηλή δημιουργεί μεγαλύτερο χώρο στο στόμα του μωρού που επιτρέπει περισσότερη κίνηση στη γλώσσα.
Eπίσης υποστηρίζουν τη φυσική ανάπτυξη της γνάθου και του ουρανίσκου χάρη στην άριστα διαμορφωμένη θηλή τους.
Ακόμα οι ορθοδοντικές πιπίλες βοηθούν στην αποτροπή μελλοντικών οδοντιατρικών προβλημάτων ελαχιστοποιώντας την πίεση στα δόντια για μια σωστή ανάπτυξη.
Οφέλη πιπίλας:
Το μωρό σας κοιμάται αμέσως μετά το τάισμα; Ή ηρεμεί όταν του προσφέρετε μια πιπίλα; Αυτό συμβαίνει επειδή το πιπίλισμα ενεργοποιεί την απελευθέρωση μιας ορμόνης που ονομάζεται CCK (χολοκυστοκινίνη). Προκαλεί στο μωρό σας μια αίσθηση κορεσμού, χαλάρωσης και υπνηλίας.
Πώς καθαρίζεται μια πιπίλα;
Πριν την πρώτη χρήση και στη συνέχεια σε τακτά χρονικά διαστήματα, τοποθετήστε την πιπίλα για 5 λεπτά σε βραστό νερό ή αποστειρώστε την.
Υπάρχει περίπτωση μια μικρή ποσότητα νερού να εισέλθει στη θηλή – απομακρύνετέ την πιέζοντας απαλά τη θηλή.
Στα ενδιάμεσα διαστήματα ξεπλένετε συχνά την πιπίλα με τρεχούμενο νερό.
*Τα σχέδια είναι ενδεικτικά και αλλάζουν τακτικά. Παρακαλούμε επιλέξτε σύμφωνα με το φύλο του παιδιού ή υποδείξτε το στη φόρμα παραγγελίας. Εάν υπάρχει ιδιαίτερη προτίμηση στο σχέδιο σημειώστε το επίσης και θα προσπαθήσουμε ανάλογα με τη διαθεσιμότητα να σας εξυπηρετήσουμε.
Επιστροφές / Ακυρώσεις
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε με e-mail στο info@pamepharmacy.gr πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.
Επιστροφές Ελαττωματικών/ Λάθος Προϊόντων
Τα προϊόντα ελέγχονται, τοποθετούνται και αποστέλλονται σε ειδικές συσκευασίες ανάλογα με την ευαισθησία τους για να τα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη εντός τριών ημερολογιακών ημερών, σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την pamepharmacy.gr.
Σε περίπτωση διαπίστωσης, κατά την παραλαβή, ελαττωματικών προϊόντων ή λάθος προϊόντων με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του maliolab.com, γίνεται άμεσα αντικατάστασή τους χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνσή σας, εφόσον ειδοποιήσετε πρώτα το maliolab.com με e-mail στο info@pamepharmacy.gr από την ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση που έγινε η παραγγελία και στο οποίο θα αναγράφετε ονοματεπώνυμο και κωδικό παραγγελίας καθώς και τα ελαττωματικά/λάθος προϊόντα που αφορά η παραγγελία. Προϋπόθεση ασφαλώς αντικατάστασης είναι πράγματι το προϊόν να είναι ελαττωματικό ή να έχει αποσταλεί από λάθος από αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του pamepharmacy.gr και να πληρούνται οι όροι του Νόμου.
Σας παραθέτουμε αναλυτικά τους όρους και τους τρόπους επιστροφής ελαττωματικών/λάθος προϊόντων:
1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 3 ημερολογιακές ημέρες.
2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail στο info@pamepharmacy.gr αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες ώστε κάποιος εργαζόμενος της pamemparmacy.gr να επικοινωνήσει μαζί σας για σχετικές διευκρινήσεις
3. Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του (εργοστασιακή) άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί από εμάς, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή. Η τελική απόφαση για την κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην pamepharmacy.gr.
4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παραλαβή των προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και να σας καταβάλλουμε το τίμημα, οφείλετε να μας κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω email στο info@pamepharmacy.gr, την απόφαση σας αυτή, με ξεκάθαρη δήλωση όπως φαίνεται στο υπόδειγμα μας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του/των προϊόντων.
Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το/α προϊόν/τα στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε/αν και χωρίς να έχει/ουν ανοιχτεί η/οι συσκευασία/ες του/ων προϊόντος/ων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς. Μετά την παραλαβή από εμάς και τον έλεγχο της αρτιότητας του/των προϊόντος/ντων υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει, εξαιρουμένων των εξόδων παράδοσης ή άλλων συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης ή τρόπος πληρωμής (αντικαταβολή) με πρόσθετα έξοδα. Πρέπει επίσης να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση/επιστροφή του ποσού. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Επομένως τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την maliolab.com και σας επιβαρύνουν. Στα επιστρεφόμενα από το maliolab.com δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής ή αντικαταβολής.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. (Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος/τροφής, ειδών ψυγείων και προβιοτικών κλπ δεν επιστρέφονται), β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Παρατηρήσεις
Το pamepharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το pamepharmacy.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον πελάτη, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
1) Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Για την εξόφληση των αγορών μπορείτε να καταθέσετε εφάπαξ το ποσό που αντιστοιχεί στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς του pamepharmacy.gr :
ALPHA BANK: IBAN GR24 0140 3420 3420 0200 2008 371, Δικαιούχος: ΜΑΛΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ Δ.
και
EUROBANK IBAN: GR78 0260 0970 0004 1020 0561 437, Δικαιούχος: ΜΑΛΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ Δ.
και
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR97 0171 5990 0065 9912 6569 824, Δικαιούχος: ΜΑΛΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ Δ.
Προσοχή: Σε κάθε περίπτωση εξόφλησης με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό θα πρέπει μετά την κατάθεση να ενημερώσετε τηλεφωνικά (210 808 17 15) ή μέσω
e-mail (info@pamepharmacy.gr) το τμήμα πωλήσεων του καταστήματος.
Η παράδοση πραγματοποιείται με την Γενική Ταχυδρομική.
2) Πληρωμή μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής/Προπληρωμένης Κάρτας
3) Πληρωμή με αντικαταβολή, κατά την παράδοση στο χώρο σας.
Με το σύστημα της αντικαταβολής σας δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης με μετρητά κατά την παράδοση των προϊόντων της παραγγελίας σας στο χώρο σας.
Περιγραφή
Ορθοδοντική πιπίλα της εταιρείας Nuk με θηλή από καουτσούκ (latex), ένα απαλό, ελαστικό, φυσικό υλικό με αντοχή στο δάγκωμα.
Μετά από μακρά χρήση, το υλικό αυτό υφίσταται παλαίωση, γίνεται κολλώδες και πρέπει να αντικατασταθεί.
Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν σαφείς επιστημονικές ενδείξεις, που να συνδέουν τις θηλές από latex με την αλλεργία στο latex. Συνίσταται αλλαγή σε 1-2 μήνες.
Οδοντίατροι και λογοθεραπευτές συχνά συνιστούν τη χρήση της οδοντιατρικής θηλής.
Κατά τη γνώμη τους, η οδοντιατρική θηλή δημιουργεί μεγαλύτερο χώρο στο στόμα του μωρού που επιτρέπει περισσότερη κίνηση στη γλώσσα.
Eπίσης υποστηρίζουν τη φυσική ανάπτυξη της γνάθου και του ουρανίσκου χάρη στην άριστα διαμορφωμένη θηλή τους.
Ακόμα οι ορθοδοντικές πιπίλες βοηθούν στην αποτροπή μελλοντικών οδοντιατρικών προβλημάτων ελαχιστοποιώντας την πίεση στα δόντια για μια σωστή ανάπτυξη.
Οφέλη πιπίλας:
Το μωρό σας κοιμάται αμέσως μετά το τάισμα; Ή ηρεμεί όταν του προσφέρετε μια πιπίλα; Αυτό συμβαίνει επειδή το πιπίλισμα ενεργοποιεί την απελευθέρωση μιας ορμόνης που ονομάζεται CCK (χολοκυστοκινίνη). Προκαλεί στο μωρό σας μια αίσθηση κορεσμού, χαλάρωσης και υπνηλίας.
Πώς καθαρίζεται μια πιπίλα;
Πριν την πρώτη χρήση και στη συνέχεια σε τακτά χρονικά διαστήματα, τοποθετήστε την πιπίλα για 5 λεπτά σε βραστό νερό ή αποστειρώστε την.
Υπάρχει περίπτωση μια μικρή ποσότητα νερού να εισέλθει στη θηλή – απομακρύνετέ την πιέζοντας απαλά τη θηλή.
Στα ενδιάμεσα διαστήματα ξεπλένετε συχνά την πιπίλα με τρεχούμενο νερό.
*Τα σχέδια είναι ενδεικτικά και αλλάζουν τακτικά. Παρακαλούμε επιλέξτε σύμφωνα με το φύλο του παιδιού ή υποδείξτε το στη φόρμα παραγγελίας. Εάν υπάρχει ιδιαίτερη προτίμηση στο σχέδιο σημειώστε το επίσης και θα προσπαθήσουμε ανάλογα με τη διαθεσιμότητα να σας εξυπηρετήσουμε.